h1

Hyvä Suomi!

perjantai, 2. helmikuu, 2007

Olen ihan varma, että Yo-tube tulee kohta siistiytymään ja siinä sivussa menettämään siivun radikaalista muutosvoimastaan, joten linkitetään sinne nyt kun vielä voidaan.

Tässä tarjolla vähän Suomi-kuvan kirkastusta ja ilmaista evästystä niille salaperäisille Ylen ja/tai Tarinatalon tyypeille, jotka väsäävät Euroviisujen Suomi-postikortteja. Kun armas isänmaamme tulee tänä vuonna palaamaan takaisin vanhaan tuttuun karsinaansa eli nollakerhoon, niin jos edes se miljoonaluokan megashow jäisi ihmisten mieliin… siis muustakin kuin väistämättömästä myötähäpeän tunteesta. (Minä kun häpeän Suomea jo valmiiksi.)

Nyt on pakko vielä äkkiä tunnustaa, ennen kuin alkaa liikaa hävettää, että olen aivan hillitön Britney Spears -fani. Ehkä olette joskus — kuultuanne ohimennen jonkin ”levitän seksivideoni ilmaiseksi nettiin”-Brittsin upeista kappaleista valitsemattomaltanne radiokanavalta — kysyneet itseltänne, kuka ihme tätäkin scheissea kuuntelee. Minä, minä! Tykkään erityisesti BS-covereista, hence this video, here and now, especially for you.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

