h1

J-pop iskee takaisin

lauantai, 22. syyskuu, 2007

Kaikki maailman ihmiset ovat tällä hetkellä Japanissa ja erityisesti Tokyo Game Show´ssa — paitsi minä. Byhyy!

Nättejä cosplayaajia esittelee paikan päällä muun muassa Joystiq.

Olen muuten usein miettinyt, mihin mainoksissa ja vastaavissa ylipäätään tarvitaan sitä hymyilevän ihmisen (yleensä naisen) kuvaa. Vähän samaan sarjaan tuntuisi liittyvän ns. booth babe -ilmiö, johon näköjään jotkut ovat kehittäneet suorastaan pakkomielteen. Moiset beibet ovat erityisen näkyvässä roolissa pelialalla. Piti tähän heittää joku täpäkkä kommentti moisen toiminnan yksipuolisuudesta, mutta en nyt jaksakaan. Silminnäkijäraporttien mukaan meininki Tokiossa on tälläkin saralla hurjaa.

Edit: Tosin perusteltuja, eriäviäkin näkemyksiä on.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: